Reklamácia tovaru
Je nám ľúto, že si sa dostal/a do situácie, keď potrebuješ riešiť reklamáciu produktu. Budeme sa snažiť ti proces reklamácie čo najviac spríjemniť a priebežne ťa informovať.
Prevedieme vás reklamáciou tovaru v štyroch jednoduchých krokoch.
- Prihláste sa do svojho účtu. Nie ste registrovaní? Nevadí, objednávku načítate pomocou jej čísla.
- Vyberte produkt, ktorý potrebujete reklamovať.
- Doplňte detaily o probléme a zvoľte spôsob, akým by sme reklamáciu vyriešili k vašej čo najväčšej spokojnosti.
- Odošlite nám balíček, vrátane čísla reklamácie, ktoré ste obdržali do emailu.
V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte +420 733 737 079 alebo nám napíšte e-mail na napis@bjez.cz.
Späť do e-shopuAko môžem tovar reklamovať?
Pre jednoduchú a rýchlu reklamáciu prosím vyplň online reklamačný formulár vyššie. Pokiaľ si nakupoval/a ako prihlásený zákazník, vo formulári uvidíš všetok tovar, ktorý je stále v záruke. Po vyplnení formulára sa ti zobrazia všetky potrebné informácie k reklamácii tovaru a jeho zaslaniu späť.
Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?
Akonáhle k nám tovar dorazí, obdržíš od nás potvrdzovací e-mail o prijatí. Máme 30 dní na to, aby sme všetko vyriešili a informovali ťa o výsledku reklamácie. Vždy sa však snažíme, aby to bolo čo najskôr.